Bugünlerde Kullandığım Vücut Bakım Ürünleri - 3

Pazartesi, Ocak 23, 2017

Aynı anda birden fazla duş jeli ve vücut kremi kullanmayı seviyorum. Moduma ya da duş aldıgım saate göre seçiyorum. O yüzden de evde hep böyle seçenek bol oluyor. 




Önce toplu gösterim. Öndeki deodorantlar ve onların hemen arkasındaki Weleda selülit yağından ayrıca bahsetmeyeceğim. Weleda'dan zaten bahsettim önceden iki üç kez, diğerleri de bildiğimiz deodorant bir numaraları yok:)



Ne var ne yokmuş tek tek bakarsak önce favori market duş jeli markam olan Le Petite Marsellia's'tan dört tane duş jeli var. Bu markayı çok kolay bulamayacağınız kokuları, güzel köpürmesi ve neşeli ambalajları yüzünden seviyorum.


Hepsinin kokusu ayrı güzel olsa da favorim mandalina ve misket limonu. Özellikle sabah duşlarında enerji veriyor, iç açıyor. Bittikçe almaya devam edeceğim bunları.


Yine temiz içeriği ve güzel kokuları ile başka bir favori markam Kneipp. Pembe olan badem çiçeği sarı olan citrus. Tahmin edebileceğiniz gibi citrus'u çok seviyorum. Vücut nemlendiricileri biraz hafif açıkcası, öyle tüm bir gün süren nemlendirme sağlamıyor ama 3-4 saat yetiyor. Citrus serisinin vücut yağını da aldım, alt bacaklar gibi normalden daha kuru bölgelere kullanıyorum. 


Korres Santorini Vine. Santorini'ye gitmedim bu kokuyu andırıyor mu bilemiyorum ama tanımlaması zor bir kokusu var bu serinin. Daha önce kullandığım hiçbir ürüne benzemiyor. Biraz keskin incir biraz da ferah ağaç kokusu gibi. 


Ambalajı ve bence bu benzersiz kokusuyla ismine yakışıyor, insana yazı, beyaz mavi santorini'yi ve çok sevdiğim Yunanistan'ı hatırlatıyor. 


Rituals elbette yurtdışına çıkınca bakmanız gereken markalardan biri. Bu set Umud ve babasının hediyesiydi bana. Her ürün başka ama birbiriyle uyum halinde bir bütünlükte kokuyor. Mesela duş jeli okaliptus kokarken vücut kremi incir kokuyor. Çok feminen bir set değil, daha çok spa ve hamama giderseniz koklayabileceginiz tarzda kokuyor. Ürünlerin performansı çok güzel. Evde gerçekten kendinize zaman ayırıp tam bir spa keyfi yapmış oluyorsunuz. Buhar dolu duşa girip hafif nemli vücudunuza çamur maskesini sürerek başlıyorsunuz. Yapısı hafif pütürlü, sürerken ufak bir arındırma yapmış oluyorsunuz zaten. Biraz bekledikten sonra suyun altına girip lifinize  shower pasta'dan alıp maskeyi ovalayarak vücudunuzdan arındırıyorsunuz. Ardından deniz tuzu be besleyici yağlar içeren hot scrub'la tüm vücudunuzu ovalıyorsunuz. Yine vücudunuzu arındırdıktan sonra duş köpüpünü kullanıp pamuk gibi oluyorsunuz. İçerinin buharı ürünlerin ferah ve rahatlatıcı kokusuyla birleşince sinir stres kalmıyor. Banyonuz müsaitse bir de mum ve müzik kullanırsanız SPA'ya gidip 50€ vermezsiniz. Bizim banyo dünyanın en küçük banyosu bir de küvetim vs olsaydı eminim bu tarz ürünleri daha çok kullanırdım. Kader. Çıkınca da bolca body butter sürüp tercihen temiz çarşaflı yatağınıza girip mutluluktan ölüyorsunuz. 


Fransa ganimeti topicrem ve biafine'i anlatmıştım. Topicrem olabilecek en iyi 'basic' vücut kremi bence. Ben başucumda tutuyorum, el vücut ayak her yere kullanıyorum. Biafine ise esasen yanık kremi ama ben lazer epilasyon sonrası kullanıyorum.


La roche posay anthelios ve posthelios güneş için kullandığım iki ürün. Esasında ben kokulu ışıltılı vs güneş ürünleri severim bunlar benim zevkime göre fazla minimal ama performansları çok iyi. Normalde aftersun kullanma alışkanlığım yoktur ama bu yanında hediyeydi. Normal el ve vücut kremi gibi de kullandığım oldu güneşe çıkmadan gayet başarılı. Anthelios zaten çok çok iyi, çok güzel koruyor ve asla güneşten tahriş olmuyorsunuz.


Nuxe huile prodigiuse or epey kült bir ürün malum. Ben bazen çok kapatıcı bulduğum mac prolongwear fondötenime karıştırıp daha sevdiğim gibi canlı parlak bir bitiş yaratıyorum, bazen saçımın uçlarına sürüyorum, bazen gece kremi yerine bundan birkaç damla elime alıp uzun uzun yüzüme masaj yapıyorum. Ama kullanmayı en sevdiğim hali yazın omuzlarıma ve kollarıma sürüp yanımdakileri 'bak bak nasıl parlıyor harika di mi?!' diye taciz etmek. Verdigi o bronz ışıltı mükemmel.


Son olarak ellere geçelim. Hergün onlarca kez el kremi kullanırım, iş yerinde cebimde bile bir tüp bulunur. Bu aralar çantamda Apivita'nın el kremi var. Yunanistan'a giderseniz muhakkak bakmanız gereken markalardan biri daha. Ben bunu online almıştım elbette o da bir seçenek. Bu havalar için biraz hafif bir el kremi açıkçası ama daha sıcaklar için ideal. Lush Lemony Flutter ise yıllardır bıkmadan bitirdikçe aldıgım tırnak dibi nemlendiricim. Hem manikürün süresini uzatıyor hem tırnakları güçlendiriyor hem kabuk kabuk olmuş olsa bile tırnak kenarlarını anında tamir ediyor. Heveslenip burt's bees, sally hansen gibi ürünler de denedim ama hiçbiri yanına bile yaklaşamaz. Çok seviyorum ve sonsuza kadar kullanmak istiyorum.

Sanırım hepsi bu kadardı! Duş jelleri ve nemlendiricileri bitirene kadar -ki yaklaşık iki ay filan sürer- biraz denemediğim ürünler araştıracağım. Yeni bir şeyler denemek istiyorum, hepsi bitince de başka ürünler alacagım. Eğer mutlaka dene dediğiniz ürünler varsa bilmek isterim, umarım okumak hoşunuza gitmiştir.

Sevgiler ve iyi haftalar.



You Might Also Like

0 yorum

Labels